.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 8800 لیتر مشروبات الکلی در انزلی

فرمانده انتظامی انزلی از کشف 8 هزار و 800 لیتر مشروبات الکلی در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،رحیم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به کشف بیش مشروبات الکلی در این شهرستان، اظهار کرد: مقدار مذکور مشروبات الکلی با تلاش و همت عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: انزلی با دارا بودن 143 هزار نفر جمعیت و داشتن شرایط اقلیمی خاص خود یکی از شهرستان‌های گردشگر‌پذیر گیلان به شمار می‌رود.
فرمانده انتظامی انزلی، دارا بودن 75 کیلومتر نوار ساحلی، وجود چشم‌اندازهای دل‌انگیز و طبیعی و وجود مرداب بیش از 100 متر‌مربعی را موجب فراهم شدن زمینه برای جذب توریست در انزلی دانست.
وی بیان کرد: وجود نوار ساحلی در این شهرستان سبب شده تا میلیون‌ها گردشگر در ایام نوروز و فصل تابستان برای استفاده از این موهبت الهی به انزلی سفر کنند.
شعبانی اجرای طرح سالم‌سازی دریا را از اقدام‌های فرماندهی انتظامی انزلی عنوان کرد و گفت: شش طرح سالم‌سازی دریا با به‌کار گیری بیش از 90 نفر نیرو از همیاران بسیج و 200 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و همچنین استفاده از ناجیان غریق، هلال احمر و اوژانس به اجرا درآمد.
وی ایجاد بستر نظم و امنیت و حفظ سلامت جانی مسافران را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: با اجرای طرح سالم‌سازی دریا، استفاده صحیح و با امنیت دریا برای مسافران فراهم شد.
این مسئول، نداشتن کنارگذر را یکی از مشکلات ترافیکی انزلی عنوان و تصریح کرد: امسال طرح روان‌سازی ترافیک با به‌کارگیری تمام کارکنان این فرماندهی و استقرار نیروها در میادین و مسیرهای ترافیکی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
وی از اجرای طرح امینت اجتماعی در نوار ساحلی انزلی خبر داد و افزود: در سه ماهه گذشته اقدام‌های موثری در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی صورت گرفت.
شعبانی استفاده از عوامل همیار پلیس و واحد خواهران را از اقدام‌های صورت گرفته این طرح عنوان کرد و افزود: توفیقات ارزشمندی با اجرای این طرح در انزلی به دست آمده است.
وی همچنین کشف 4 هزار و 850 قوطی مشروبات الکلی را از دیگر اقدام‌های این فرماندهی در نیمه نخست امسال عنوان کرد.
فرمانده انتظامی انزلی در ادامه با معرفی مرکز فوریت‌های پلیسی 110، از مردم این شهرستان خواست تا نیروی انتظامی را در اجرای نظم و امنیت شهرستان یاری دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.